:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 for noen måneder siden fikk jeg en kattepus. jeg fikk beskjed om at det var en jentepus, så jeg kjøpte P-piller til henne. hun har hatt et fint liv her og allting. og jeg bestiller time til sterelisering av henne, siden jeg ikke vil ha babyer. så leverer jeg henne i dag da, og de ringte nå. med beskjed om at min pus ikke var noen jente, men en gutt. og at de ikke opptaget dette før ETTER at de hadde sprettet opp magen hans. så nå skal jeg dra å hente min sterelisterte og oppkuttete hankatt, som jeg har stappet i P-piller. det føles ekstremt rart!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hahaha har dere ikke sett under han? Det er jo lett å se forskjell, men at vetrinæren ikke såg forskjell er jo tragisk,stakkars pusen ;0)
erteposen + 4 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Uff, det høres rart og litt morsomt ut:/ Jeg hadde en katt i flere år som jeg trodde var en hannkatt, helt til hun fikk kattunger (som hun ikke tok seg av i det hele tatt). En rar dag her også. Var til hudlege som var en gammel flamme fra gymnas, men verre var det at han som skal undersøke mini i magen på Haukeland og følge oss helt til fødsel/gjennom fødsel var min første studentkjæreste. Måtte le litt:) Uproblematisk, men rart.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 HAHAHAHAHAHAHA! Så ikke vetrinæren at det var en gutt før han hadde åpnet katten?????????? Hvor har den dyrlegen fått lisensen sin fra? Katten må jo være et forvirra hormontroll.. hAHAHAHAHAHA! Men helt seriøst, stakkars katt
*SamSung* Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Haha Haha *bredeste smilet for i dag kom nå *
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Hehe, det hørtes veldig merkelig ut!! Jaja, grattis med en nysterilisert hannkatt da!!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Hehehehe.. Herlighet, er det mulig da? stakkars pusen da, kuttet opp for ikke noe.. God bedring til pusen, og gratulerer med hannkatt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2009 oj, da hadde jeg død kvalm ertepose... hehe..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 og jeg som har slitt så felt for og klare å si "hun"... hehe.. hehe.. stakkars pusen min, fram til i dag har jeg følt meg som en såååå god kattemamma... hehe
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Vi opplevde nesten det samme Dvs, vi fikk oss katt, han vi fikk den av sa at det var en gutt, noe jeg også mente mens samboer var heeelt sikker på at det var en jente. Siden samboer var så sikker, så tenkte jeg at jaja, da er det vel en jente da... Men før vi kom så langt at vi steriliserte henne (alle kattene rundt her er kastrerte, så vi stresset ikke med det), så fikk hun betennelse i et sår på foten og vi måtte til dyrlege med henne. Spurte dyrlegen om hun kunne sjekke om det var gutt eller jente for sikkerhets skyld, og da viste det seg at det er en gutt! Så jeg slet leeenge med å slutte å si "ho" om katten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå