Xena73 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Skrev dette på vi over 35, men det er sikkert enda flere med erfaring her inne siden alle er innom her:O) Noen som kan svare meg på hvilke tester som er gode, enkle og forstå og rimlige? Jeg har prøvd den digitale (svindyr) til CB, da fikk jeg ingen utslag og den fikk ofte feilmld..... Så har jeg prøvd disse strimlene fra billigtester: http://www.billige-tester.no/eggloesningstester_og_graviditetstester_samlet_sett_21___5-p- 90.html Teststreken ble sterkere og sterkere i løpet av 3-4 dager. På det sterkeste var den like sterk som kontrollstreken, men bare en skarp kant liksom, så gikk den nedover igjen. Trodde ikke stigningen gikk så gradvis jeg. Trodde den hadde EN bratt kurve en kort periode bare?? Og når teststreken var sterk, men bare på kanten.......var den da positiv? :-/
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 www.gjerrigknark.com der sleger billige eggløsningstester. Har ikkje testa sjøl (venter på posten), med folk sier dei e like gode som alle andre. Og hvis eg skjønte det rett, så teste en jo etter eggløsningshormonet (som eg ikkje huske ka hette...ør i hodet i dag), og kroppen vil jo produsere en økende mengde... så syns det va gjenkjennelig at du fikk sterkere og sterkere utslag over 3-4 dager. Og eg antar at...strek e strek..sjøl om det bare var på kanten..hehe.. som sagt...har ikkje sånn kjempepeiling...
Xena73 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Hmmmm.......nei ikke lett å forstå syns jeg:-/ Takk for at du svarte, Drømme:O) Noen andre som har erfaring med eggløsningstester?
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Hei jeg har brukt stavene fra www,billigetester.com Der blir test streken sterkere enn kontroll streken eller like sterk som kontroll streken når den er positiv.Hele streken..
Xena73 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Sukk......hele streken og like bred? Kanskje jeg ikke har eggløsning når jeg tror da:-O
Musemor med tre søte små Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg syns det høres ut som om den var positiv, jeg. Hadde en slik som ikke var like bred dagen etter sex, så ble vi begge syke og orket ikke sex på over en uke, men gravid ble jeg likevel. Dessverre så mistet jeg den litt senere, men det er positiv dersom den er like sterk i fargen, ikke nødvendigvis like bred, og dersom den har blitt sterkere og sterker har du har LH økning => eggløsning.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Min var like bred,og sterk, men det trenger den kanskje ikke være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå