Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Tror dere vi får det? Jeg pleier å få ganske tidlig (mellom 20 og 25)
trillemamma Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Ifølge denne siden skulle man tro at pengene skulle komme i går. Jeg fikk ikke i går, så jeg vet ikke. http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer+(2009);jsessionid=F0DFCEBFB63E29D50FBB930C1FEBD7BB.navnode01
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hmm, ja det ser jo sånn ut! Men jeg har altså ikke fått ennå.. hadde vært veldig greit om de kom før helga iallefall!! Hi
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Venninnen min fikk penger i går (20.), men pleier å få rundt 25... Varierer litt kanskje. Jeg hadde håpet på å få foreldrepenger denne mnd, men sjekket med nav forrige uke og da ar ikke søknaden min behandlet ennå.... Bra at jeg har sparepenger og en mann å leve på...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Da håper jeg de kommer i løpet av uka Jeg vet det, enkelte ganger kan det ta ekstremt lang tid før pengene kommer første gangen.. Jeg var faktisk kjempeheldig! Fødte den niende, og fikk utbetalt foreldrepenger allerede den 18 samme måned!! Helt utrolig Får håpe det kommer litt penger på konto til deg snart også da Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå