Gå til innhold

ser ut som d er vanligere med disse murringene i lang tid for fleregangsgravide..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på kommentarer at flere skriver de ikke hadde disse murringene og vonde kynnerene i første svangerskap så lenge før termin. Husker selv at jeg hadde nedpress og kynnere første gang men ikke vondt og murringer hele dagen slik som nå. Kan være dette som gjør at fødsel blir lettere for noen, mer klar på forhånd før det begynner.

Sef. ikke alle som har det slik men generelt sett tror jeg det kan være slik. Man tenker litt mye når man kjeder seg....:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg godt igjen..murringer og kynnere hele dagen..Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Er det jordmor har sagt til meg også.

At man får mer kynnere, nedpress og murringer når man har født tidligere.

Jeg er nå 34+1 og er ganske lei alle kynnerene og nedpressen som jeg har hatt i flere uker nå, får jo ikke gjort noe som helst.

Skrevet

Ganske frustrerende ja!Kaster du også opp ennå KanINA*og spira*?

Skrevet

Jeg er 37 imorgen og det varierer veldig fra dag til dag hva jeg kjenner. Idag har magen "verket", nesten litt som mageknip eller luftsmerter, men jeg har gått på do og magen er jo ganske så sprengt så ikke greit å kjennne hva man kjenner. :D

Skrevet

Stemmer nok det... Jeg har hatt det mye slik de siste ukene, men husker ikke at det var på samme måte sist. Begynner å bli litt frustrert av det nå mot slutten, for leter jo etter hvert minste tegn på at noe skal skje, men kan jo ikke tolke disse murringene som at noe er på ferde heller....:)

Skrevet

Kei28 med nr 2:

Nei, kaster ikke opp, men kvalmen har blitt værre igjen i det siste.

Klarer fortsatt ikke svelge mitt eget spytt uten å ha noe i munnen, går i mandler dagen lang her, begynner å bli mektig, håper det går fort over når ungen er ute.

Skrevet

Kanina og spira: Klarer du ikke drikke vann heller? Jeg har ikke klart vann siden uke 8 og er også mer kvalm igjen nå de siste ukene. Cola er min beste venn, jeg drikker vanligvis ikke brus engang.

Gleder meg til å gulpe nedpå med iskaldt vann etter fødsel mmmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...