Gå til innhold

Lille Hedda har kommet til verden :)


termindes.

Anbefalte innlegg

Natt til mandag 19.januar våknet jeg halv 3 med noe jeg mente måtte være rier... begynte å ta tida og ringte føden når det var 10 min i mellom. Jordmor der mente jeg hadde all verdens med tid så jeg måtte bare prøve å slappe av hjemme. Men rett etter telefonsamtalen begynte de å komme mye oftere. Med 5 minutter i mellom regelmessig ringer vi igjen og jordmor sier vi kan komme når vi føler for det. Vi tok oss god tid og jeg dusjet, hadde ikke såå vondt...

 

Kom på sykehuset og ble undersøkt og jordmora ble helt sjokkert....jeg hadde 8 cm åpning..."du føder jo snart du" , smilte bredt og skyndte seg for å finne rom til meg..

 

Klokka 9.30 er verdens vakreste jente født!!!!!!! helt fantastisk!! jeg rakk ikke bruke lystgass engang...riene var til å holde ut og pressriene stod på i 20 minutter. selvsagt vondt, men helt klart overkommelig :)

 

Nå hører det med i historien at jeg måtte i narkose for å sy vaginalrift etterpå... men d gikk veldig fint og jeg var bare glad for å slippe å bli sydd uten bedøvelse...

 

Lille Hedda var 49 cm lang og 3245g. Nå er vi hjemme igjen og nyter synet av den lille :)

 

Gratulerer til dere som har født og masse lykke til dere andre!! ventetiden er verdt alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...