Gå til innhold

I dag "fikk vi" det nye fadderbarnet vårt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i en årrekke vært faddere gjennom Plan. Nå har vårt 2. fadderbarn der flytta ut av området, og vi bestemte oss for å velge sos-barnebyer (som organisasjon) i stedet.

I dag kom brevet, med bilde av ei lita, smilende jente fra Etiopia. 4 år gammel, snart 5. Gleder meg til å fortelle guttene mine (de er 3 og 5,5 år gamle) om henne - yndlingsrettten hennes er den etiopiske varianten av pannekaker, spørs om det er noe de kan kjenne seg igjen i ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! :)

Jeg er fadder for ei lita jente i Sudan, gjennom SOS barnebyer. :)

Skrevet

Så koselig da!! Jeg har også lyst til å bli fadder men er usikker på hvor jeg skal henvende meg. Er så mange forskjellige instanser at jeg blir litt forvirra... Hvor mye betaler dere i mnd?

Skrevet

Skulle gjerne ha støttet Plan, men kjenner en som har jobbet der, dessverre kommer max 30 kroner til barnet hver måned, resten går til adm, og gebyrer, fakturering så jeg støtter heller http://www.prosjekthaiti.no/ der vet jeg at pengene går til de barna som virkelig trenger det. Hun som leder dette prosjektet skal også snart flytte til Haiti og bo der i minst 3 år med sin familie så jeg stoler på at pengene går til ting de trengs!

Skrevet

Dytter denne opp igjen jeg! :)

Skrevet

I SOS barnebyer koster det 250 kr pr måned. I følge organisasjonen går ca 10% av dette til administrasjon.

www.sos-barnebyer.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...