Nicoline3 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Er snart 37 og skal til å sette igang (i morgen) med barn nr 3. Har fra før en sønn på 14 år og en gutt på 17 mnd.... Er litt bekymret pga alderen min, og lurer på om det er flere her inne i samme situasjon... Har også akkurat fått ny jobb som daglig leder i en bedrift, og er super usikker på om det er lurt å bli gravid så tidlig (begynte i november 08) Vil vel egentlig bare ha litt oppmuntring og gode råd hvis det er andre i lignende situasjon, og hadde vært gøy om vi var flere som kunne følge verandre i forsøkene fremover.
Xena73 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hei Ninja:o) Ja her er vi mange "gamliser" som er i samme båt. De fleste her har vel prøvd en stund. jeg for min del ble med her på mandag. Kjempekoselig å ha noen å snakke med som har de samme problemene og har mange tips og råd og ikke minst erfaringer! Når jeg vet hvor mamge som sliter med å få til ikke bare barn nr. 1, men nr.2 og 3 er plutselig vanskelig:-/ Da ville jeg anbefalt deg å sette igang:O))) Jobben stikker vel ikke fra deg? men det gjør kanskje eggene om du venter for lenge? Hvem vet? Du har kanskje mulighet til å jobbe litt på kveldene hjemmenifra om du får en baby til? Lykke til og velkommen inn i varmen:O)
Nicoline3 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Takk for tilbakemeldingen, det er hyggelig å bli ønsket velkommen.... blir spennende å se hvem som først får full klaff ;-)
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Velkommen, Ninja. Kan forstå at du nøler pga ny jobb, har vært usikre på om vi skulle fortsette prøvinga vi også pga usikker jobbsituasjon. Konklusjonen her hos oss ble vel at vi bare kjører på sånn at vi ikke sitter der om noen år og angrer ... Vi er jo fremdeles unge som 72-modeller ;-) men klokka går så alt for fort ...
*anki * Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Vi har ikke så god tid vi som er her inne, så det er egentlig bare å kjøre på... Har prøvd over 1 år vi no og har hatt 1 MA og 2 SA, så egga er nok ikke så friske som de var for noen år siden. Har selv to gutter på snart 6 og 9 år. Vi venter på attpåklatten... Begynte selv i ny jobb i august i fjor. Siden vi ikke er så unge i alder lenger ( men kun 29 i sinn... hihi) må vi vel bare kjøre på så ikke vi angrer senere. Har mange arbeidsår foran oss enda...etter at vi har fått en baby til. Titt innom skavletråden våra på denne siden. Der har vi ikm-liste som vi oppdaterer hele tiden og prater om alt mulig. Kjekt med flere i samme båt. Vi satser på at vi snart blir gravide hele gjengen.
tjorven- nr 3 Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 velkommen hit du også ninja =)) Bli med på skraletråden ja=)) kjempekoselig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå