Zeke Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 jeg har fått time 6 feb. da er jeg 7-8 uker på vei trur jeg, hva ser jeg da, noen som vet? er kjempe nervøs er livredd kjenner jeg,vondt i magen så mye gruer/gleder jeg meg til.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 regner med det er time til ul du mener;-) jeg var i går(8+5) og så da en liten reke med bankende hjerte...var 2 cm;-) lå rolig, og gyn sa at de beveger seg fra uke 9 ca...noen før og noen etter;-)
Zeke Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 ja det stemmer. er ca 7 uker når jeg skal til timen,trur jeg er litt lengre på vei det føles slik, men da vil jeg kunne se hjertet hvis det er noe der inne da?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 ja, da vil du kunne se hjertet;-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg var på ul i uke 6 (altså fosterets uke 4), men gyn mente jeg var kortere på vei (ca 3 uker) så så egentlig ikke annet enn en prikk... men fikk bekrefta med blodprøver at HcG steg som de skulle. Jeg ville kanskje ventet et par uker til så man er sikker på å få sett et bankende hjerte, men det var vel kanskje mest fordi jeg selv var så skuffa på min ul over at jeg ikke så noen ting... Jeg lurer på å ta en ny ul (et annet sted som er billigere enn Volvat) i ca uke 12, men jeg vil høre med legen i morgen på 1. kontroll først når jeg kan vente meg å få første ul-time. Lykke til, det er uansett godt å se at det faktisk er noe der inne
ble_mamma_6august 09 Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 er det privat ul du skal på? så du må betale? da ville jeg ha ventet.. var på UL i uke 10. Da fikk jeg se litt. Men uke 8 er jo litt tidlig? den ligner jo på en måte en ''cashewnøtt''
Zeke Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2009 Nei her i området er det ingenting som heter privat.så dette er en ofentlig time. kommer til å søke om ny time litt seinere også. etter det som skjedde med nr 2 så orker jeg ikke vente til uke ti er så redd, og utolmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå