Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått time 6 feb.

da er jeg 7-8 uker på vei trur jeg,

hva ser jeg da, noen som vet?

er kjempe nervøs er livredd kjenner jeg,vondt i magen så mye gruer/gleder jeg meg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med det er time til ul du mener;-)

jeg var i går(8+5) og så da en liten reke med bankende hjerte...var 2 cm;-)

lå rolig, og gyn sa at de beveger seg fra uke 9 ca...noen før og noen etter;-)

Skrevet

ja det stemmer.

er ca 7 uker når jeg skal til timen,trur jeg er litt lengre på vei det føles slik, men da vil jeg kunne se hjertet hvis det er noe der inne da?

Skrevet

ja, da vil du kunne se hjertet;-)

Skrevet

Jeg var på ul i uke 6 (altså fosterets uke 4), men gyn mente jeg var kortere på vei (ca 3 uker) så så egentlig ikke annet enn en prikk... men fikk bekrefta med blodprøver at HcG steg som de skulle. Jeg ville kanskje ventet et par uker til så man er sikker på å få sett et bankende hjerte, men det var vel kanskje mest fordi jeg selv var så skuffa på min ul over at jeg ikke så noen ting...

Jeg lurer på å ta en ny ul (et annet sted som er billigere enn Volvat) i ca uke 12, men jeg vil høre med legen i morgen på 1. kontroll først når jeg kan vente meg å få første ul-time.

Lykke til, det er uansett godt å se at det faktisk er noe der inne :)

Skrevet

er det privat ul du skal på? så du må betale? da ville jeg ha ventet.. var på UL i uke 10. Da fikk jeg se litt.

Men uke 8 er jo litt tidlig? den ligner jo på en måte en ''cashewnøtt''

Skrevet

Nei her i området er det ingenting som heter privat.så dette er en ofentlig time.

kommer til å søke om ny time litt seinere også.

etter det som skjedde med nr 2 så orker jeg ikke vente til uke ti er så redd, og utolmodig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...