Pappas fultreffer :) Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hvordan regner NAV lønn i permisjonstiden? Er det snittlønnen de siste 6 mnd før permisjonen eller hvordan virker det?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Det er i utgangspunktet den siste måneden, evt. de siste 3, siste 6 eller siste 12 mnd, avhengig av om du har hatt store svingninger i inntekten. Hos noen går de så langt tilbake som 3 år.
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 ei venninde av meg sjekket dette ut for ikke lenge siden her vi bor. og det hun fikk til svar er at man må ha med lønnsslipp for de 3 siste mnd.
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Så fint da For jeg stiger nå i lønn neste mnd, å har 5 mnd ijenn til min permisjon starter Men hva skjer om jeg stiger i lønn neste mnd, også i april blir sykemeldt da? Får jeg beholde den nye lønnen min da? Noen som vet det også? Jeg har store plager med rygg å hodet, så har store sjanser for å bli sykemeldt, men jeg er kanskje nødt til å holde ut om lønnen min daler ned igjen da?
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 det er jeg neimen ikke sikker på... jeg er i samme situasjon..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg jobbet på provisjon da jeg skulle ha sistemann, fikk beskjed om å ta de beste 6mnd av de siste 12mnd. Det var dette de beregnet ut i fra. Men dette var i 2006 mulig de har endret det da.
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 Ok, men sånn ca de siste 6 mnd da. Men er det noen som vet noe om sykemelding og ny lønn? Jeg stiger ikke før neste mnd, men beholder jeg da min nye lønn om jeg skulle bli sykemeldt i april?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå