Gå til innhold

Søsken med bursdag på samme dag...(ikke samme år)


Dane

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 23.september - to dager unna dattera mi sin 3 års dag... Sjangsene er jo store for at det klaffer rett på. Noen med erfaring med søsken med bursdag på samme dag? Litt morsomt da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min søster har bursdagen dagen etter hverandre. Både litt stas og litt kjipt. For vi måtte alltid ha familieselskap sammen.. men egne barnebesøk da.

 

Nå for tiden er det bare morsomt, for vi er ganske lik av utseende og folk tror vi er tvillinger og når vi sier vi har bursdag dagen etter hverandre så blir de helt sjokka ;)

 

Egentlig ikke noe negativt med det, kanskje verre om vi hadde hatt bursdag samme dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frykter det samme her,har en sønn med bursdag 0109 og foreløbig termin er ca 0809... mine brødre har en slik avstand, og de syns det er kjedelig... da de er nærme i alder også, som fører til noen fellesvenner, dermed felles b.dager osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har samme terminen nå som jeg hadde for 10 år siden. 29 september. Da ble gullgutten født 8 oktober. Han fikk en fetter 8 oktober i fjor, så jeg håper det ikke blir enda en på den datoen. Men men. Det eneste jeg håper på er at jeg får en frisk og rask unge til, resten er vel ikke så mye å få gjort med. :) gleder meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...