Gå til innhold

Onsdagsmiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på sushi at jeg nesten besvimer.. ;))) Men jeg få ikke spise det før etter ammeperioden, tror jeg.

Her blir det fiskegryte med ris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det lettsaltet torsk med bacon, og potetstappe også lefse.

Skrevet

Kan du ikke spise sushi før du er ferdig med å amme?? Tenkte det var listeriasmitten man var redd for i den sammenheng jeg, og i såfall er faren over etter at vesla er ute...

Hva har jeg ikke fått med meg?

Skal forøvrig ha fullkornspasta med grønnsakssaus idag, namme:)

Poden skal få smake tomat for første gang (blandet med noe annet ôg selvsagt).

Skrevet

her blir det kjøttkaker i dag:)

Skrevet

Sushi fikk jeg også lyst på nå, og jeg trodde nå man kunne spise det selv om man ammer???

Her blir det rester etter foreningen på mandag. En slags gryterett.

Skrevet

Jeg leste det et sted, men det er nå skrevet på lista som skal med neste gang jeg skal på kontroll. Det er enormt gledelig i tilfellet, hvis jeg om kun 3 mnd kan spise Sushi igjen. Sushi er noe av det aller beste jeg får.

Godt at dere følger med, tenk på alt jeg kunne gå glipp av. :))))

Skrevet

her har vi nettopp spist tacosalat

Skrevet

Har faktisk aldri smakt sushi, av den enkle grunn at det tviler jeg sterkt på om jeg hadde likt noe særlig.

Her skal vi ha pannekkaker, det er godt det.:)

Skrevet

Du skal unngå sushibiter med tunfiskfilet pga risiko for mye tungmetaller. Sjekket istad, kos deg med sushi du:)

Skrevet

Her er det pannekaker og ertesuppe :)

Skrevet

WOW!! Takk Angua, sushi er favoritten min. Og tunfisk er for nybegynnere uansett ;))) hihi bare tøyser, men det er mye annen sushi man kan spise. Nå ble jeg glaaaaaaaaaad!

Skrevet

har spist toros gryterett med pasta, husker ikke hva den heter, og liker den egentlig ikke, men måtte jo spise litt for ikke å sulte ihjel.

Gleder meg litt til helga nå for da skal jeg og ungene spise mat samboern ikke liker, for han skal bort i helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...