entil :) Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg prøver å få trent et par timer på SATS hver uke. Men etter at jeg ble gravid denne gangen føler jeg for alt annet enn å trene. Er kvalm, uggen, luftsmerter eller andre vondter hver eneste kveld. Har de fleste gangene trent likevel, men er liksom litt i tvil om jeg bør og tør liksom ikke å ta i ordentlig. Hva gjør dere? Bør man lytte til kroppen eller kan man trene i vei?
nesten30 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 det er viktig å lytte til kroppen, en skal ikke gjøre for mye, men samtidig er det sunt å trene i svangerskapet. Kanskje du kan få en veiledningstime med fysioterapeut?
Tyren78-09+12 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jeg er også veldig glad i trening og trente som regel 3 ganger i uken før jeg begynte med prøverør... etter at jeg ble gravid har jeg også vært veldig uvel, litt kvalm, luftsmerter, verking i underlivet, andre magesmerter osv..pluss høy puls... så går heller turer ute jeg. Får begynne å trene igjen når ting roer seg litt.. Har igrunn mer enn nok med å holde ut dagen på jobb for tida..har fysisk tungt arbeid. Legen min sa at det var bare å trene så mye jeg orka..bare jeg ikke hadde tenkt å satse på maraton osv..hehe. Men selvsagt må man lytte til kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå