Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ha 4 årsdag her med 15-20 unger fra 3 til 5 år. Fødselsdagsbarnet elsker pannekaker og vil ha det i stedenfor pølser eller noe i den dur. Alle de stedene hun har vært invitert har det vært pølser. Derfor lurer jeg på om det er så sært å servere pannekaker at noen ville reagere på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvorfor skal du tenke på om det er sært egentlig? Er jo du som bestemmer hva som skal serveres. Pannekaker er jo noe folk spiser som middag - akkurat som pølser. Hva andre velger å servere i bursdager er jo deres valg. Barn flest liker jo pannekaker.

Skrevet

fint det da, men jeg tror jeg hadde droppa blåbærsyltetøyet hehe

Skrevet

synes det var en god ide jeg!!!

og jeg lager alltid pannekaker med litt grovt mel i.. merker ikke forskjell.. og det metter litt mer...

Skrevet

Åh! *minner* Jeg hadde maaange barnebursdager da jeg var liten hvor vi serverte pannekaker og is :o)))) Go for it!

Skrevet

Har vært i bursdag der det har blitt servert. Det har vært kjempepoppis! Men det er myyye arbeid å steke til så mange da:-)

Vi har brukt å lage noe ordentlig middag i barnebursdag, rett og slett fordi bursdager ofte blir arrangert på et tidspunkt der ungene ikke har spist middag ennå, så da er det godt med noe ordentlig mat i kroppen.

Skrevet

For min del er det helt fint med pannekaker. Problemet er at jeg er temmelig blank på sossiale konvensjoner. Det samme gjelder datteren min foreløpig.

Selv har jeg gått i baret mange ganger fordi det var et eller annet jeg ikke hadde fått med meg at man "måtte" gjøre eller ikke gjøre. Når jeg nå velger å gjøre ting på en litt annen måte enn det som er standard, synes jeg derfor det er greit å sjekke om vi bryter enn eller annen uskreven regel. Spessielt når det dreier seg om ungene kan det være greit i hvertfal å vite om ting man gjør er innenfor de vanlige sossiale normene.

Skrevet

Tenker vi finner ut om det er sært eller ikke etter bursdagen;)

*Vet dere hva, var i barnebursdag og fikk servert pannekaker!!! Er det bare meg eller er det flere som reagerer på dette?*

Det er dagen til barnet ditt og om hun vil ha pannekaker, så synes jeg det skal være pannekaker:)

Skrevet

God ide! Ingen vil reagere. Barna her i nabolaget er superfornøyd de gangene de får pizza o.l istedet for pølser. Tror en del barn er lei pølser jeg. Nabogutten hadde tomatsuppe, som er det beste han vet:) De som ville kunne ha kyllingboller i, makaroni, ost osv. De laget sin egen suppe, og barna var veldig happy.

Skrevet

Server det bursdagsbarnet liker:)

Vi har vært i 4 årsdag der vi fikk servert risengrynsgrøt vi:) Godt det:)

Skrevet

Kjempelurt!! Men anbefaler deg å steke på takke dersom du har det, det går på en brøkdel av tiden! Jg lagte det til juleavslutningen til gutten min som går i 1 klasse og det var pannekakene som forsvant først! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...