Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

malm kommodene fra ikea. Driver å skal kjøpe ny kommode til å ha babyklærne i. Men vil ikke ha en kommode som lukter, tre etc. Har blitt anbefalt denne kommoden, men ser at den inneholder en del sponplater. Noen som har denne kommoden, og vet om den lukter noe særlig?

Blir veldig glad for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, naboen kjøpte faktisk denne for et par dager siden. Jeg kom inn i leiligheten deres og lurte på om hun drev og pusset sølv, men hun satte bare sammen kommoden. Aner ikke om det gir seg fort da, men var der inne i dag og merket ikke noe spesielt.

Skrevet

Jeg har ikke kommodene, men malm nattbord og seng. Synes ikke det luktet så veldig. Litt vil det vel alltids lukte når det er nye møbler, men det går vel an å åpne skuffene og lufte ut? Tror nok det vil gå bra :)

Skrevet

Vi har flere malmkommoder, aldri reagert på at det lukter mye. De er helt supre, løp og kjøp :)

Skrevet

Hehe, kanskje det var min gravide nese som slo til og forsterket lukten... :) Men om sagt, jeg luktet ingenting der i dag.

Skrevet

Vi har også en, og jeg har aldri reagert på noen lukt..hmm. Mulig jeg ikke snuste så mye på den helt i starten men,hehe.

Skrevet

Vi har en på bade, lukter ikke... Får plass til masse neddi :) Løp og kjøp du

Skrevet

Jeps, har både kommoder, seng og nattbord på soverommet. De lukter i hvertfall ikke nå, og kan ikke huske at de gjorde det før heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...