Thea841 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 malm kommodene fra ikea. Driver å skal kjøpe ny kommode til å ha babyklærne i. Men vil ikke ha en kommode som lukter, tre etc. Har blitt anbefalt denne kommoden, men ser at den inneholder en del sponplater. Noen som har denne kommoden, og vet om den lukter noe særlig? Blir veldig glad for svar=)
1+1 ble 5 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 hei hei.. jeg kan også anbefale denne kommoen..har en sånnfra før av og skal kjøpe en til nå til å ha baby klærne i.har aldri lagt merke til at det er noen lukt fra den så tror ikke det er noe stort problem=O)...eneste er vel kanskje at den kan lukte litt ny i begynnelsen,,hehe, men er så lenge siden jeg kjøpte den jeg har nå at jeg husker ikke om den gjorde det..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Nå måtte jeg faktisk inn på soverommet for å kjenne etter, hehe:) Jeg måtte stikke hodet oppi for å kjenne noe lukt. Det er ikke sånn at lukta setter seg i tøyet (jeg sjekka nå, så da vil jeg virkelig si at jeg anbefaler denne kommoden! De er jo kjempefine og er dype med plass til masse tøy! Gjør ikke akkurat noe at de er kjempebillige heller, hehe
MillaMed2 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøpte malm kommoden fra ikea for et par uker siden. Faktisk med tanke på å bruke den til babyklær og sengesett her også. Den lukta litt "nytt" de første dagene, en slags trelukt, sikkert noe lignende det du beskriver. Men syns den lukta forsvant fort, og har nå fylt den opp med klær og sengesett. Så jeg vil ikke tro at dette blir noe problem. Er veldig fornøyd med kommoden selv, og har vel egentlig ikke tenkt tanken på at det skal være noe stor fare for at lukta setter seg i klærne. Vil tro at de fleste nye møbler som er laget av tre vil ha litt lukt i seg i begynnelsen, men dette er jo noe som forsvinner etter hvert som regel. Vil hvertfall anbefale kommoden. Som noen andre her nevnte så er det veldig god plass i den, samtidig som den ser veldig fin ut Lykke til med kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå