h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 skal jeg begynne å jobbe i en barnehage.. som vikar.. Men man må jo begynne en plass, og jeg gruer og gleder meg..hehe:))
metaMORfose Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Så spennende! En god barnehage er et fantastisk sted. )) Lykke til!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Oj, så spennende da... Lykke til da.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Prøvde meg som "barnehagetante" en gang for mange år siden og det var ikke jobben for meg...Full av beundring for folk som klarer å holde følge med småttinger både på jobb og fritid Har inntrykk av at det er en del her inne som jobber i barnehage, kan det stemme?
Kulå Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 skal jeg lage ole brum kake ; ) Blir nok spennende med jobben i bhg, lykke til.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 ja, det blir spennende. har aldri jobbet i barnehage, bare på kontor, så det skal bli morsomt å se hvordan jeg takler den jobben. hr alltid ment at jeg ikke passer der, men som sagt, jeg må prøve før jeg sier nei...))
ungdomsmor Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 så spennede da ....har selv jobbet i barnehage siden april.lykke til
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Spennende da:) Kunne godt tenkt meg og prøvd selv å jobba i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå