disu Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hvordan kjenner dere forskjell på maserier og sånn - altså rier som ikke er ekte rier???? Jeg har en fra før, men hadde liksom bare rier når fødsel var i gang. I går tydde jeg til den berømte lakserolja (er 39+5), har sååååå ekstremt stor mage, har hatt det så lenge og er såååå ekstremt DRITTLEI av å vente og av å ha vondt og av at alt er så slitsomt! Altså etter å ha tatt lakserolje så bar det et par turer på do (!) og hadde masse, nesten regelmessige, kynnere resten av kvelden. I dag har jeg veeeeldig vondt, klarer nesten ikke gå, men det er en konstant smerte, ikke regelmessig og rie-liknende. Men skjer det noe liksom nå eller, modning eller noe???? Skulle ikke tro jeg hadde vært gravid før, men...
Lillenille + Prinsesse Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Graviditet nummer 3 for meg, og ikke nogen av dom er lik. Men når det er rier kommer som regel korsrykken til å gjøre veldig vondt. Høres ut som bekkenet ditt foretaker nogle forandringer til fødslen (hatt samme type vondt et par ganger) så desverre nok bare modning på deg, -4 dager sjølv og temmelig lei meg av alle de forskjellige vonder man må gjennem uten rierne starter på alvor
bomsa Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Kynnere forsvinner som regelt når man beveger seg mens rier tar seg opp ved bevegelse.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 sitat: Kynnere forsvinner som regelt når man beveger seg mens rier tar seg opp ved bevegelse. Sanna32 .......................................................................................................... Jasså du???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå