Gå til innhold

Hva skal jeg takke ja, og nei, til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett etter jobb lenge nå.. Sendte ut søknad til alle barnehagene i byen, + sfo.

Har fått dagmamma på fulltid. Så har jeg fått meg 2 jobber, som tilkallingsvikar i 2 forskjellige barnehager... Hadde egentlig mest lyst på en 100% jobb, men tilkallingsvikar er jo bedre enn ingenting tenker jeg da! Ivertfall når jeg er i 2 forskjellige, da må det nå bli litt jobb ut av det...

Og nå har jeg fått mail fra SFO (skolefritids-orning på barneskolen). Om jeg vil komme på intervju med dem i morgen! Men nå har jeg jo allerede fått jobb to andre plasser, så er ikke helt sikkert på hva jeg skal gjøre..

Noen som vet hvordan det fungerer å jobbe i SFO? Går det an å få 100% stilling, liksom? Det er vel bare jobb der før og etter skoletid, blir vel litt lite arbeid kanskje? Og det er vel gjerne ikke noe som går an å kombinere med å være tilkallingsvikar heller.. hmm

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvor stor stillingsprosent sfo har, men jeg hadde uansett tatt turen på int. Det går vel ikke an på kombinere med med bhg arbeid siden arbeidstidene kolliderer. Kjenner folk som jobber 100 % på sfo.

Skrevet

det er nok ikke så mange steder man kan få 100% kun på sfo, mange ansatte i sfo jobber som assistenter i skolen også. Uansett ville jeg reist på intervju for å høre hvor mye jobbing de evt. kan tilby deg, og siden du "bare" er tilkallingsvikar i bhg står du fritt til å si ja/nei til oppdrag akkurat som det passer deg. Altså kan du si ja i bgh dager du har fri fra sfo...

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...