Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Vi må ha en vognpose til bhg, er dessverre så lat at jeg ikke orker å drasse samme posen fram og tilbake!! (og den gode skinnposen vår er tross alt over 30 år gammel, veldig redd for den) Vi har en Nomade-pose, med fleece inni, litt ala sovepose nesten.. Men noen som vet ned til hvor mange - den holder?? Ser ikke for meg at den skal holde helt ned til -10.. Skal jo ha skinn i vogna, men likevel.. Hadde tenkt på å kjøpe brukt voksi, men hører mange sliter etter vask av den, at trekkene ikke går godt sammen lengre.. Tips, anyone??
Zitro Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøpte den største odenwalder posen jeg. Den brukte han til han sluttet å sove der.... også brukte jeg voksiposen hjemme.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Vi har jr sovepose til gutten vår.Bhg.kjempefornøyd!Ofte blir voksi liten slik at de ikke får dratt den godt opp når barnet vokser.Skinn i bunn og ullklær inni posen.Kan jo ha et pledd om d skulle bli for kaldt,men ikke skjedd her og vi bor i tjukkaste nord;)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Tror dere den Nomadeposen vil holde, med skinn og tova ullteppe på de kaldeste dagene, da?? Temperaturen her kan variere veldig, men han skal jo ikke sove ute når det er kaldere enn -10. Har sett på en going- termopose, men lurer litt på om den kanskje ikke blir veldig lik den Nomadeposen vi har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå