Gå til innhold

Her skjer det ikke stort:)


Anele&Solstråla

Anbefalte innlegg

Ikke så mange innlegg her lenger..Har vel egentlig v'ært ganske stille.

Hvordan går det med deres??

Er vel 15 mnd kontroll nå denne mnd.

Vi har ikke time før 30/1 vi da...

Vesla er veldig aktiv, begynte å gå når hun var 13mnd.

Blid og fornøyd, men dog noe trassig blitt...

Sta og utålmodig;)

 

Syns det er mye mer gøy å være mamma nå enn det var for et år siden. Er så gøy og koselig å høre mamma, at hun strekker armer, skal kose og nusse, vil lese bøker, synge osv. Helt utrolig at et så lite vesen kan skjønne så mye allerede:) Er mer krevende, men så mye mer KOS!!!

 

Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her er det liksom "dødd litt ut", litt synd, men alle er vel mer opptatt nå, med jobb og unger i barnehage.

Magnus er nå straks 16 mnd, og en utrolig snill og grei gutt som sprer veldig mye glede til resten av familien :) Han kan ikke gå enda, men er nok like før. Vi har strevd en del med sove vaner her siste tida, prøvd og snu det, men har nå kommet frem til at det fungerer best når han styrer det selv.

Han sier Mamma og Pappa, "bæ" og "titt tei". Søsken heter også Mamma og Pappa enda .. hehe

Han deler villig ut koser til oss alle, og det er herlig med en sånn kose gutt,

 

Hadde vært gøy å høre hvordan dere andre har det også :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner nesten på en prikk situasjonen her, min jente er født et par dager før din og jeg koser meg så mye mer med ettåring enn spebarn... selv om det også hadde sine sider. Hun gikk noen dager etter ettårsdagen. Er lang og tynn... på kontrollen i dag målte hun 83 cm og 11 kilo. Legger seg uten å kny, blid og kosete, glad i mat (når hun ikke er syk, stakkars, har vært noen sjauer i det siste) og en fryd å være mamma til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

de fleste har vel travle hverdager tenker jg.... :)

men det er stas å være mamma ja!!

snuppa bgynte å gå omtrent da hun begynte i bhg, ca 1år gml.

på kontrollen nå var hun 80cm lang og veide 10,5kg

hun skravler fælt, elsker å "lese"bøker, tegne og kose. og digger "putteboksen"sin .

sier masse ord; mamma, pappa, mommo, besse(bestefar),ja, nei..

tegne,melk eple, banan, ost, levrpostei, mer,dusje, barne-tv (ikke alle disse hun sier rent selvfølgelig, men vi og de i barnehagen forstår hva hun mener) osv, osv

 

ellers finner hun på my rart om dagen, i dag hadde hun vist funnet ut hvordan hun skal låse opp ytterdøra (jeg var på jobb, hun gikk rundt og sa mamma, -pappaen sa jeg vr på jobb og kommr snart... så hørte han "klikk""klakk" ute i gangen, da låste hun opp og igjen ytterdøra flere ganger..)

 

vi koser oss masse, skulle bare ønske hun ble litt flinkere til å sove om natta... (veldig urolig enda..) hun har sovet noen hele netter, men skulle ønske det var fler...

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...