mamsen til tre fininger Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 hei! er forhandler for partylite,så er det noen som trenger tips til lys på bordet og dekorasjoner,gi et lite vink! varene sendes direkte hjem til deg portofritt
mamsen til tre fininger Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 tips til? bordkort,lys,lysestaker,selve pynten..har og ei venninne som driver med import av brudekjoler om du vil
mamsen til tre fininger Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 mailadresse: [email protected]
Løven,fisken og vekten Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jeg trenger tips til åssen jeg skal pynte:)))) Har ikke fantasi i det hele tatt...
Løven,fisken og vekten Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Fargene skal være gull,lysrosa ihvertfall...har ikke kommet på noen andre farger jeg kan bruke egentlig... Min kjole er champagnefarget
<3baby<3 Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Har dere en nettside hvor man kan se varene?
mamsen til tre fininger Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2009 www.partylite.com eller .no når jeg skal gifte meg,skal jeg ha vaser fra votiv trio med lys som smelter oppi på bordet. utrolig stilig!..var ingen bilder på siden av den,men send meg en mail,så kan jeg sende mitt private bilde av de:o) er kjempedekorative,for man kan matche pynten oppi med temafarger og lys..
mamsen til tre fininger Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 du kan jo blande lime med de fargene om du vil ha en tredje farge:o) skal du lage bordkort og slikt selv? har dekorert en del selskap,og det mange syns er veldig dekorativt,er konfetti på hvit duk...eks små rosa blomster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå