Gå til innhold

Vil kjøpe ny bok i dag! Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen fan av krimbøker ala Unni Lindell. Helst skal den være på engelsk, og må gjerne være stor og tykk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svik av karin alvteigen

idas dans

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Lolita av Vladimir Nobokov - handler om en mann som forelsker seg i en jente på 12-13 år.

Papillon av Henri Charriere - tykk bok om en som blir uskyldig dømt og sendes til en fangeøy, og hans forsøk på å rømme.

Kvinne går til lege av Klunn. Ikke så kjempetykk, men en veldig rørende bok om en notorisk utro mann og hans kreftsyke kone.

Skrevet

Husker jeg så den filmen! Kanskje det hadde vært noe :) Lolita, altså.

Takk for tips, men jeg liker ikke bøker som Idas dans. Det blir rett og slett for trist for meg.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Boka er absolutt veldig bra!

Den tjukkeste boka jeg har er forøvrig the encyclopedia of psychoactive plants, den er vel på 3000 sider eller noe, men det blir vel noe kjedelig å lese leksikon over etnobotaniske planter...=P (Ja, jeg er gartner)

Skrevet

The time traveler's wife av Audrey Niffenegger. Utrolig vakker bok. Finnes også på norsk.

Skrevet

Jeg er faktisk midt i den as we speak, skilpadda! Fikk den til jul av søstra mi, dog på norsk.

Skrevet

Skulle også til å si The time travellers wife. :) Alt av Paulo Cohello er jo bra. Eller Elizabeth Gilbert "Eat, Pray, Love"

Skrevet

For et sammentreff :) Liker du den? Jeg er akkurat ferdig med den og jeg gråt på slutten. Synes den var helt fantastisk!

Skrevet

Jeg har ikke kommet lenger enn ca. s. 30, men så langt synes jeg den virker bra. Men det irriterer meg at den er på norsk!

Har lest alle til Paolo Coelho, og Eat, Pray, Love er en av mine absolutte favoritter :)

Skrevet

Perfume av Patrick Sûskind

American Psycho av brett easton ellis

En kvinnes besettelse av philippa gregory

Syndens høst av marius gabriel

Der har du mine favoritter=)

Skrevet

Takk, Cherry. Skal sjekke det ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...