Let's hear it for the boys! Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er ingen fan av krimbøker ala Unni Lindell. Helst skal den være på engelsk, og må gjerne være stor og tykk
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Lolita av Vladimir Nobokov - handler om en mann som forelsker seg i en jente på 12-13 år. Papillon av Henri Charriere - tykk bok om en som blir uskyldig dømt og sendes til en fangeøy, og hans forsøk på å rømme. Kvinne går til lege av Klunn. Ikke så kjempetykk, men en veldig rørende bok om en notorisk utro mann og hans kreftsyke kone.
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Husker jeg så den filmen! Kanskje det hadde vært noe Lolita, altså. Takk for tips, men jeg liker ikke bøker som Idas dans. Det blir rett og slett for trist for meg.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Boka er absolutt veldig bra! Den tjukkeste boka jeg har er forøvrig the encyclopedia of psychoactive plants, den er vel på 3000 sider eller noe, men det blir vel noe kjedelig å lese leksikon over etnobotaniske planter...=P (Ja, jeg er gartner)
Elfi regndråpe Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 The time traveler's wife av Audrey Niffenegger. Utrolig vakker bok. Finnes også på norsk.
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er faktisk midt i den as we speak, skilpadda! Fikk den til jul av søstra mi, dog på norsk.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Skulle også til å si The time travellers wife. Alt av Paulo Cohello er jo bra. Eller Elizabeth Gilbert "Eat, Pray, Love"
Elfi regndråpe Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 For et sammentreff Liker du den? Jeg er akkurat ferdig med den og jeg gråt på slutten. Synes den var helt fantastisk!
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ikke kommet lenger enn ca. s. 30, men så langt synes jeg den virker bra. Men det irriterer meg at den er på norsk! Har lest alle til Paolo Coelho, og Eat, Pray, Love er en av mine absolutte favoritter
cherry coke Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Perfume av Patrick Sûskind American Psycho av brett easton ellis En kvinnes besettelse av philippa gregory Syndens høst av marius gabriel Der har du mine favoritter=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2009 Takk, Cherry. Skal sjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå