Gå til innhold

Skal jeg ringe lege? raskt svar please???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ha mensen 11 des. har alltidt hatt 28 dager syklus å va helt sjokkert når den ikke kom på søndagen. bruker jo alltidt å komme.

sa til typen min mandag. (trodde kanskje jeg hadde tatt feil av ukene) at nå er jeg heelt sikkert gravid (helt overbevist)

vart jo kjempe glade. har ikke gått på noe siden juli 2007 (men hoppet av i svingen)

men i dag hadde jeg blødninger. vet egentli ikke om det er så mye? men har også litt mens murring. bruker å vær helt jæævlige. har fått tab. med lege for de. men hva skjer??? skal jeg kontakte lege eller er det bare mens som kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei....

syns du skulle ha teste deg først og fremst (hvis du ikke har gjort det da).... er du gravid hadde jeg kontaktet legen... er du veldig urolig hadde jeg kontaktet legen uansett, for å høre hva di sier...

Lykke til =)

Skrevet

Hmmmm.. Det beste er jo og ringe legen egentlig.. Er bedre en gang for mye en en gang for lite. Og han kan hvertfall svare på det du lurer på. evt ta deg inn til akutt time..

Skrevet

Ta en tlf til legen din du:O) Så får du beskjed om du skal komme inn til undersøkelse eller ikke. Har du ikke tatt graviditetstest?

Skrevet

tok test i går som var negativ. (fra billig-test) føler det er litt hysterisk å ringe. særli vist det er bare sein mens:) men tror kanskje jeg skal gjør det.

Skrevet

takk for raske svar.

ringte lege. å de sa at jeg ikke trenkte å komme inn. siden testen var negatv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...