*25/06-09* Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 -fiskeboller i hvit saus -potetstappe med karbonader/fiskepinner/pølser. -fisk med div. spaggettig med kjøttdeig. -potetstappe med kjøttdeig (blandet sammen, UTROLIG godt!!) -pølse med brød/ lompe.
garota80 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Samme her:-( Sliter for tiden... Men i dag tenkte jeg å lage fiskepinner med potetmos.
kikki..E&A Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 1. Kjøttboller Potetmos Bønner i tomatsaus Brun saus. 2. Stekt bacon Kokt brokkoli i små biter Potetmos Gratineres i ovn med revet ost over, legges lagvis med brokkolien øverst. Stekes til osten er godt smeltet på ca. 200 grader. Dette lager vi veldig mye av, og både mannen og lillemor elsker det..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Takk for bra tips jenter.Skal på butikken nå:)Er helt merkelig,er akkurat som om jeg er helt tom i hodet for tida.klarer ikke komme på noe å lage,føler det går i det samme hele tida.Nå skal jeg hvertfall prøve noe av det dere har foreslått
Kazaya er fødeklar Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 - kalkunpanetter m/ ost, brokkoli, ris og sjampingjongsaus. Det hadde vi i dag, veldig lettvint og godt. Ungene mine liker det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå