Gjest MiniMagenMin Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 hvordan går det egentlig med senga da? blir den ødelagt? er det mye vann som kommer egentlig? eller bilen..blir bilsetet gjennomvått og ødelagt liksom?
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Neida... Er ikke sånn at det fosser ut flere liter liksom, men det renner hele tiden. Vannet mitt gikk mens jeg stod oppreist, men måtte legge meg i senga med en gang siden vi ikke viste om hodet var festa (vannet gikk 3 uker før termin), så jordmor kom å kjente etter. Jeg fant frem en haug med hånklær og det lakk mindre vann av meg når jeg lå nede. Da jeg skulle til sykehuset fulgte den lokale jordmoren min meg og mannen til sykehuset pga vi hadde ferje forbindelse den gangen der vi bodde da. Hun hadde med ei bleie og nettingtruse som jeg hadde på meg... Derfor har jeg for sikkerhetsskyld tatt med meg ei bleie fra jobben (sykepleier) som jeg har i tilfelle....
Elin snart mamma til 3 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jeg tenkte jeg skulle dra på apoteket å kjøpe meg sånn underlag til å ha i sengen jeg har varmeteppe å får ikke akkurat vasket det i etterkant.
Frida, med nr 3 i magen Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Det kan faktisk fosse ut, jo! Men det er mest hvis man står, og når hodet ikke er festet. Det sprutet som en foss hos meg med 1.mann. Det var heldigvis på badegulvet :0). Det rant i strie strømmer da vi kjørte til sykehuset, så jeg hadde et par håndklær under rumpa i bilen. Har hørt at det kan ødelegge madrassen, så tisselaken er jo en enkel, liten investering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå