*løvebarn* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er nå gravid i uke 11, men har nesten ingen symptomer.... Har vært en del oppblåst men ingen kvalme. Puppene har vokst litt men har stagnert og er ikke så ømme lenger.. Blir så nervøs!! Hadde MA for et halvt år siden og håper bare det skal gå bra denne gangen!! Er det flere som er komt så langt og har få symptomer?? Har fått tidlig UL om en uke men det er så lenge å vente!!
*kleopatra* Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg er ikke kommet like langt som deg, da... er litt over åtte uker nå. men merker fint lite! Kjenner at jeg er litt øm i puppene hvis jeg klemmer på de, og har av og til noe som minner om mensmurringer. men ellers ingen symptomer. ikke kvalm, ikke trøtt, ikke humørsvigninger osv. jeg var på tidlig UL for litt over en uke siden pga blødning, og fikk da se en liten krabat, og at hjertet slo. Det var deilig! men likevel bekymrer jeg meg jeg også! Tror mye av grunnen er alt skriveriet om SA/MA her inne. Hvis det er over 90%sjanse for at det går bra, er det jo mindre enn 10% sjanse for at det ikke går bra! og av disse prosentene vil de aller fleste aborter merkes med blødning. Tror MA forekommer i 1/4 av alle aborttilfeller. det vil si at det er supersmå odds for at MA kan forekomme nå (Til tross for at det inne på BIM virker som om hvert 2. svangerskap. ender i MA.....). Jeg tror det kommer til å gå kjempefint med babyen din. vi får prøve å senke skuldrene sammen, det er visstnok helt normalt å ikke ha symptomer også. I tillegg har vi definitivt oddsene på vår side :-)
Huldretussa Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hei! Eg merker heller ingenting til graviditeten, er 4+5 veker på veg. Er ikkje trøtt, ikkje kvalm, ingen ømme pupper heller! Blir også litt bekymra når eg les om alle som har mista i SA/MA her inne. Trist å lese sånt! Ein veit at det kan skje, men det skal jo vere stor sjanse for at det går bra.. Eg føler også at eg ikkje "har lov" til å glede meg til å bli mamma enda, fordi det er så tidlig! Vanskelig å tru at ein er gravid når absolutt alt er som normalt (bortsett fra at mensen ikkje dukker opp). Men eg velger å tru at dette kjem til å gå veldig bra, ein kan jo ikkje gå rundt å tenke på alt som kan gå gale. Håper vekene framover går fort!! Lykke til jenter:) Krysser fingrene for at alt skal gå bra:)
Onna Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Vær heller glad. Jeg er 11+4 og har kastet opp hver dag i 6 uker! 50% sykemeldt fordi jeg utslitt og kan ikke gjøre min vanlige jobb. Jeg gleder meg til plagene/symptomene forsvinner. Alle sier jeg burde begynne å føle meg bedre nå, men det gjør jeg ikke. Har du lest noen av historiene på babyverden.no om Anne og Lars? Hun hadde heller ingen symptomer, men det gikk bra det også. Søsteren min var også heldig som slapp unna. Hadde sikkert vært mer nervøs jeg også om jeg ikke hadde merket noenting, men oppblåsthet er jo et symptom. Kanskje det symptomet som synes mest? Prøv å fokusere på det fram til UL. Alt er mest sannsynlig helt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå