Gå til innhold

vet ikke ka som er det verste eg da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eg er på besøk med folk eller får besøk så får eg vite at det visest jo nesten ikke at eg skal ha barn for magen er så liten... eg har lakt på meg ca 10 kilo denne gangen å er i uke 31... betyr det at folk er vent med at eg er feit :( eller gjømmer eg bare magen veldig gått ?

for selv synest eg magen er stor å eg ligger ganske over når eg er inne med jordmora å måler... men det kan vere noe med at eg bærer barnet gandke langt nedi bekkenet allerede med hode. for den har lakt seg til rette for å komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de suns du er feit? vet jo ikke hvordan du ser ut eg da, men det er nok ikke slik :) .. Får også høre at magen min er liten, å gutten inni her ligger godt nede i bekkene mitt han også, har han vist jort ganske lenge, eg er 35+1 idag..

Skrevet

ja sann har jeg hatt det meste av svangerskapet fram til uke 34 da begynte magen og vokse mye storre, sa no er det og herregud er det flere inni der, ma vel vere over 4500g den der.

Ingen som blir fornoyd samme korleis du e hehe

Skrevet

det er da sant, selvsakt så kan det jo hende at eg har fått fordelt de kiloene eg har fått sånn fint utover oxo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...