Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Noen som gikk på det før det ble slutt?Funket det ikke?Noem som vet hvor jeg kan finne et sted som ikke er for dyrt i Oslo/Akershus?Noe offentlig eller noe.Har pratet med familievernkontoret men siste timene de har er kl 14.00 og siden vi trenger mange timer går ikke det pga jobb.Har skjekket private klinikker og det koster det 700kr for en tine:0
Harald Ripultfør Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Prøvde det, funka ikke noe særlig her.. men men, det funker jo for noen Vi var hos familievernkontoret i Oppegård kommune. Det var gratis, og vi kunne ta det etter kl.2. Helst ikke så sent, men var det både kl 3 og kl 4. Lykke til!
Pengetreet Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Mange helsestasjoner holder også samlivskurs for foreldre. Ellers går det an å rekvisisjon til psykolog, men vil tro at man stiller bakerst i køen der Tror at familievernkontoret er mest tilgjengelig tross alt. Man har krav til fri fra jobb for meklingsmøter. Prat med sjefen om problemet, kan hende er h¤n forståelsesfull? Jeg og ex`n gikk ikke til parterapi, han dro dagen etter at han sa at det var slutt Men jeg hadde en veldig forståelsesfull sjef som gav meg fri to ganger i uka i et halvt år, slik at jeg fikk bearbeida sorgen. (gikk til en spykiatrisk psykepleier og hadde egenlig ikke krav på å få fri)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå