Gå til innhold

ang e.coli og koking av flasker o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ammer stort sett hele tiden, men innimellom så pumper jeg ut litt melk og da har jeg d ofte bare i vanlige glass, de kan jo ikke kokes, men har de oppvaskmaskinen, er d godt nok????

ble plutselig så redd for e.coli bakt her:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usikker på om det er godt nok.

jeg vet iallefall at selv om man vasker tåteflasker i oppvaskmaskinen skal man allikevel koke de fordi mm/mme er veldig søtt og gir grobunn for bakterier.

E.coli er egentlig er tarmbakterie. Kanskej du har mulighet til å kjøpe slike oppbevaringsglass på babyshop? De som hører til avent håndpumpe. De er fine å håndmelke i og kan kokes:)

Stratos, hvordan går det forresten om nettene nå?

Skrevet

det går MYE bedre;)

i går natt skrek han ca 30min (pappaen gikk inn med jevne mellomrom, jeg holdt meg unna), så sovna han og sov fra 21.30 til 09.00

I går kveld så skrek han max 15min (pappaen gikk inn da også) så han sovna 21.05, våkna igjen i 1-tiden (tror d var litt mageknip, etter litt grøt i går kveld), fikk litt pupp da, sovna fort igjen og sov til halv åtte;) og da også tror jeg han hadde litt mageknip, sov en time til og fikk pupp 8.30, spiste bare litt og så kom d en skikkelig bæsjebleie etterpå;)

så d ser ut til å gå MYE bedre..

nå på morningen var han trøtt etter halvannen time oppe, la han i vogna inne men d ville han ikke, hadde på han litt tøy og la han ut, stilt med en gang og han sover enda...(sovet 1time vertfall)

så d er lys i tunnelen håper jeg:)

klem til deg...

Skrevet

Så utrolig bra!!!1

Det må være deilig å slippe terroeren med bæring og opp og nef av senga. Jeg ble gal av det selv.

Dere har vært kjempeflinke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...