Gå til innhold

Hvor mye sover dere??

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger meg ved ti, halv elleve tiden for da er jeg såååå trøtt at jeg stuper i seng, står opp ved halv åtte tiden (nå som jeg er sykmeldt) og da sliter jeg fælt med å komme meg opp - er så trøtt, så trøtt.

Så leverer jeg datteren min i barnehagen og kommer hjem, legger meg på sofaen og er så trøtt og sover en times tid, kanskje mer. Så sitter jeg litt på pc`n og gjør bittelitt i huset og så henter datteren min i barnehagen og da er jeg så tom for energi, så sliten - må legge meg ned og sove litt igjen - også da en times tid, så sover ca 11-12-13 timer på ett døgn, hvor mye sover dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Meg og lille snuppis*06+09*

Høyres neste ut som meg. Eg er so trøtt for tiden. Går å legger meg 22:30 eg og kvar kveld. Orker ikkje å gjere so mykje etter eg har komt heim frå jobb. Kjempe stolt visst eg kjem meg på trenig eller klarer å gå ein tur. Ellers blir det sofaen foran tv. Der eg dupper av innimello. Skylder på at eg berre skal kvile augen mine litt. hehe... Mannen mobber meg litt :) Og ser lurt på meg... :)

Itillegg er det vanskelig å komme seg opp om morgonen. Og dei første og siste timane på jobb slit eg med konsentrasjonen for eg er so TRØTT...

Er berre 5+2 så korleis skal dette gå.... hehe

Skrevet

Hei har det likedann jeg, Er 7+1 nå og sykemeldt 50% for at legen min ikke ville at jeg skulle jobbe etter kl 20.00 på kvelden men det øre vil ikke sjefen min høre på så jeg må jobbe de 3 siste timene av vaktene mine det vil si 21- 00.30 skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg hjem etterpå hehe for jeg legger meg i 22-22.30 tiden om kvelden kommer meg så vidt opp kl 07.30 for å få unger på skole og barnehage hjem og sove etterpå og kan godt sove til i 12-13 tia uten problem og rundt en time eller to når barnetv er hehe det er ikke lett dette....

Skrevet

Jeg har det akkurat likedan..stuptrøtt om dagene..går og gjesper på jobb..bra jeg ikke har et konsentrasjons-arbeide :) Vi har arbeidstid fra 0600-1400 da..så jeg går og legger meg i 8- halv ni tida..leser litt..så sove. Og etter jobb er det rett på sofaen..helt gåen. Har et fysisk arbeid i tillegg som sikkert ikke gjør meg mere våken og opplagt akkurat.. godt å legge seg ned etter jobb og bare slappe av og dorme litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...