tigergutt<3 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei Tusen takk for masse god informasjon om Paris. Vi skal ned noen dager i mai, og har i den forbindelse fått en god pris på park in hotellet ved flyplassen. Vi kan bo der for 70 Euro pr natt pr dobbelrom innklusiv frokost. Så jeg lurer på om det vil være veldig tungvindt å bo der? I utgangspunktet så er vi 6 voksne som skal reise. Jeg må kanskje ha med minstemann som da vil være 7 mnd gammel. Det er noe usikkert om vi klarer å få barnevakt:)
Trollemor75 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hei! Jeg vet ikke helt hvor det hotellet ligger, men har vært på websiden, de har en "fact sheet" med litt info. http://www.rezidorparkinn.com/servlet/ContentServer?pagename=ParkInn/integration/hotelInfo&hotelCode=parpq&language=en&backURI=/reservation/rateSearch.do&origin=Rates%20And%20Availability Litt uklart hvordan man kommer seg til byen derfra, det ser ut som om man må enten leie bil (kjøre i Paris er ekstremsport, men ikke umulig. Jeg hadde bil og fikk aldri problemer. Parkeringsbot koster "kun" 10 €) eller ta minibuss til flyplassen. Beklager for at jeg ikke kan hjelpe deg mer, har bare bodd i sentrum selv og kjenner lite til flyplassområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå