Gå til innhold

Stikkpiller og hostesaft med efedrin gjør dagen til et hel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen blir jo rebelsk bare ved synet av en stikkpille, jo.. Og hostesaft er IKKE godt, for ikke å snakke om hvordan efedrinen påvirker humøret....sukk!!! Føler meg som en overgriper hver gang vi må gi en av delene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...kjenner til stikkpilleproblemet...sånn er det her og....men efedrinen går ned på høg kant,og hjå meg forandrer ikkje humøret seg noko på ungane....dei elsker å ta hostesaft...både efedrin og solvipect....

Men da e sant at ein føler seg som ein overgripar omtrendt....

Skrevet

Noen ungan kan reager på efedrin,min gjor det... Skulle tru han gikk på narkotika.. han fant ikke roen,va sur osv heeele tida.. :-/

Skrevet

Hadde samme problem med stikkpille her og, helt til en eg jobba med sa at de flytende paracet og pinex på apoteket..

de er med sånn jordbær smak, og sjør samme nytten som stikkpiller.. da slipper du kampen..

Skrevet

He he, vi gir snuppa penicillin nå denne uken, og vi også føler oss som overgripere. Hun NEKTER å ta den, men hun må jo, så vi må holde henne fast for at hun ikke skal slå medisinen ut av hendene våre.

Det som er irriterende er at før penicillinen likte hun godt medisin, for vi hadde bare greier som smakte kjempesøtt.. men nå nekter hun å ta noe som helst.

Hvorfor lager de ikke medisin i Norge som smaker litt bedre? De klarer jo det i andre land..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...