sjettejuli Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 vi kan få et all incl. superhotell der i februar til 13000 for oss tre. Lurer på hvordan det er å reise dit med barn.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Vi var der for 2 år siden i romjulen og nyttår. Kjempe fint Og kjempe kaldt om kveldene.. Hadde bare med oss sommerklær, men måtte gå til innkjøp av bukser, gensre og jakker Er nok sikkert litt varmere i februar Ellers var det kjempe fint for unger der vi var. En hel haug med basseng som var iskaldt Var varmere i sjøen Det stod så fint at bassengene skulle være oppvarmet, men det var de altså ikke. Hvilket hotell skal dere bo på da? Vi skal tilbake, men da må det være varmere Vi storkoste oss masse men hadde ikke så små barn med. Minste var 5 år. Det du må passe på er å IKKE drikke vann fra springen. Det er mye å finne på der, men nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er da. Vi var på kamelridning (ble sjøsjuk ) delfinshow og i gamle byen. Fikk ikke reist å sett på pyramidene. Ellers er det en del utflukter som hotellene sitter i gang God tur! (er kjempe missunnelig )
sjettejuli Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 http://www.ving.no/book/bookMatrix.aspx?hotelid=76559&resortid=76558&itemi d=76559 Vi får dette all inc hotellet for 13000, ser så lekkert ut. Har ikke bestemt oss. Men jeg er livredd for at vi skal bli sjuke, orker ikkedet når vi skal slappe av i en uke, liksom. Tar med antibac og passer på hygienen. Jenta vår er to og et halvt og vi skal gjøre minst mulig;)Bade, sol, turer og kose oss på hotellet. Hvis vi drar, da!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Åhhh hadde ikke tvilt i det hele tatt REIS Ja glemte å nevne antibac, veldig viktig før, etter og innimellom måltid og når dere tar i penger Nå ble jeg ennå mer missunnelig ) Ta med ting på flyet til barnet, blir fort kjedelig for sånne små ( Ikke bare de da )
sjettejuli Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 jeg har tidenes flyskrekk, så det blir verst for mor!!!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Ikke la det stoppe deg Har flyskrekk jeg og. Men er værst når de letter og skal ned igjen. Sitter å bremser for harde livet Det som har hjulpet meg litt er å ikke sitte med vindu, sånn at jeg ikke ser ut hehe Mamma satt å grein under halve turen pga flyskrekk :s Hun trodde ingen så henne, men jeg så... Men det gikk jo bra.. Og leste her inne for noen dager siden at det er større sjangse for å kollidere med bil enn at et fly skal styrte.. (for det hjalp jo meg, liker IKKE å sitte på i bil ) Men nå har du litt tid på deg, og det er en som har anbefalt en bok av Allen Carr, tror den heter endelig ikke flyskrekk eller noe sånt. Kan jo hjelpe å lese den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå