Xena73 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Noen som kan svare meg på hvilke tester som er gode, enkle og forstå og rimlige? Jeg har prøvd den digitale (svindyr) til CB, da fikk jeg ingen utslag og den fikk ofte feilmld..... Så har jeg prøvd disse strimlene fra billigtester: http://www.billige-tester.no/eggloesningstester_og_graviditetstester_samlet_sett_21___5-p- 90.html Teststreken ble sterkere og sterkere i løpet av 3-4 dager. På det sterkeste var den like sterk som kontrollstreken, men bare en skarp kant liksom, så gikk den nedover igjen. Trodde ikke stigningen gikk så gradvis jeg. Trodde den hadde EN bratt kurve en kort periode bare?? Og når teststreken var sterk, men bare på kanten.......var den da positiv? :-/
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Har brukt CB sine EL tester og er veldig fornøyd med de. Enkle å bruke og enkle å forstå resultatet på. Kjøp de på Billigtester.no så er de litt rimeligere også. Lykke til. Min test lyste EL i dag så her er jubelen i taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå