Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hvor er det best og få det gjort? Kan fastlegen min gjøre det? Blir det stygge arr og hva koster det? Har en litt stor en på låret og en mindre en på armen som jeg gjerne vil fjerne fordi jeg synst de er stygg og er redd for kreft! Håper noen kan svare meg:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Fastlegen gjør det. Jeg har fjernet 7 stk... Noen synes det at jeg har fjernet, andre ikke. Kommer litt ann på hvor de sitter og hvor dypt de sitter tror jeg. Fjernet 3 stk samtidig sist gang og betalte ca 350,-. Måtte betale for å komme tilbake å fjerne stingene, men det gjorde jeg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 bare 350?? Var de veldig små da eller?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Er det fort gjort og er det vondt? hehe
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skulle fjerne to stk i fjor, men legen mente at jeg rett og slett burde gjøre det hos hudpleier. Hun sa rett ut at det kom ikke til å se pent ut. Han jeg gjorde det hos fjernet dem med laser, og jeg har absolutt ingen arr.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Sydde 3, 2 og ett sting. Gikk unna på en vanlig legetime. Gjode ikke vondt. Bedøvelsesstikkene er så små og skjæringen kjenner du ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Når du fjerner med laser kan det umulig være noen store føflekker, som stiker godt ut av huden... Fregner da kanskje??
Lillemus&mamma'n Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har fjernet over 20 føflekker rundt om på kroppen. Det vondeste er å sette bedøvelsen, faktisk ; ) Hvis det er en nokså stor føflekk, kan du kjenne at det "trekker" litt når de skjærer- men det gjør ikke vondt. Jeg har fjernet med brenning, skalpell og barberblad, både hos fastlege og hudlege. Har betalt vanlig konsultasjon hos hudlege (spesialistpris) og et par hundre kr ekstra hos fastlege. Det er ikke dyrt eller vondt, få det unnagjort- de er jo ikke noe å spare på ; )
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 hvis man ikke fjærner med laser, blir det sygge arr
Lillemus&mamma'n Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Nei, det blir det ikke. Jeg har knapt noen arr etter alle føflekkene mine. Arrdannelsen er avhengig av hva slags hud du har. Naturlig nok blir det mer arr dersom du må sy enn hvis føflekken bare brennes eller "shaves" av.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 alle arr er stygge, derfor får man altid stygge arr
mammantilverdensbestebarn Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Jeg fjernet en på ryggen, både fordi bh-stroppen var borti den hele tida, og fordi den ikke var særlig fin. Men dessverre er det blitt et ganske stygt arr der. Var finere før, for å si det sånn Men jeg gjorde det hos fastlege og måtte sy... blir sikkert bedre hos hudlege e.l.... Kosta ikke mye, var under 200 kr jeg betalte...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Nei, det var ikke fregner. Store føflekker som jeg var oppriktig bekymret for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå