~ spiren ~ Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 I går var jeg på UL=) Trodde jeg hadde termin 19. aug, men ble flyttet til 16. aug. Tidlig enda, men jeg/vi fikk se armer og ben sprelle rundt og bevege seg. Samboeren min fikk klump i halsen. Kjempe kjekt!
3+1 i magen Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Deilig å se at alt virker ok. Gleder meg til jeg skal på ul
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Såå moro! Jeg hadde håpet å se et bankende hjerte på tidlig UL i går, men fikk i stedet bare besked om at det kun var fosterhulen og ikke noe foster som syntes. Så krysser fingrene for at det bare er litt tidligere en jeg trodde ut i svangerskapet.. Gleder meg sååååå mye til jeg og kan få se noe sm rører på seg - om jeg får det da.....Virker helt håpløst dette. Lykke til videre til dere. Kan tenke meg det var stas og rørende å se det! De beste ønsker! Klem
Snart mamma til tre små Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Så herlig! Må være godt å se at det er action inni der! : Skal på ultralyd neste fredag, da er jeg 10+2, håper jeg får samme flotte opplevelse som du fikk!
....().... Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Hei Er ca like langt som deg. Hvor lang var den lille sprellemannen?
~ spiren ~ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Hei H*n var var nestn 4 cm. Var så artig å se. Snudde seg og viftet med armene. Kjempe koslig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå