Gå til innhold

Formelle mammaklær etterlyses!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt mer formelle klær til min digre mage. Fremdeles har jeg god tid til konferansen jeg skal på, men tenkte jeg skulle begynne å se allerede nå. Noen som vet om noen butikker som selger sånne dressaktige klær for gravide? Helst i Osloområdet, men tips gjerne om andre steder også, for blir jeg desperat nok reiser jeg gjerne et stykke, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg kan jo kanskje bruke skjørt og en blazer jeg har fra før av som jeg ikke lukker ... Det var jo fine skjørt i den nettbutikken, men bare i medium og large da. Men takk for tips!

Skrevet

Sist jeg var gravid handlet jeg litt i en butikk i Bogstadveien/Hegdehaugsveien. Merket på klærne er Formes, men husker ikke hva butikken heter. Mulig det ikke eksisterer lengre. Dyrere enn H&M, men bedre kvalitet og føles "finere".

Ellers er det noen vanlige kjoler eller tunikaer man kan bruke om de har høyt liv.

Skrevet

Takk for tips, jeg kan få moren min som jobber like ved majorstua til å sjekke om hun finner noe for store mager der. Jeg tror ikke kjole helt er tingen ... jeg skal til tyskland i forbindelse med jobb og der er de litt mer stive i klærne enn her hjemme (noe som vanligvis ikke er noe problem når jeg ikke er gravid da, he he).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...