Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 er det altså vanlig? Nå har vi fått tilbud fra svigerinne, nabo og datter av mors venninne om å få overta potter fra barna deres...bare meg som synes det er litt ekkelt? og litt unødvendig for det er jo enkelt og billig å kjøpe selv. Jeg er ikke i mot brukte ting, har vært takknemlig for både klær og annet utstyr. Men at folk kommer uoppfordret og gir meg en pose med en brukt potte i?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Er det noe anderledes enn at barn bruker samme do eller potte i bhg f.eks. Er jo bare å vaske den med klor.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 joda kan vaskes men ville du prakket på noen du knapt kjenner?
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 He he, jeg ville ikke gitt bort en brukt potte til noen jeg knapt kjenner nei, selv om vi har en vi har fått av ene tanta til småen (brukt og godt vaska).
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Har du noensinne tenkt på følgende: Når ei potte blir brukt så blir den i 99% av tilfellene skylt, rengjort og vasket i løpet av sekunder etter endt bruk. Hvis en unge og en familie får skikkelig spysyke så blir utspyddde og utbæsja klær lagt i haug for senere vask. Om ikke klærne blir liggende i dagesvis så hender det titt og ofte at klærne ligger noen timer. Så sånn sett er det ingen forskjell på å gi bort klær eller potte, men uansett, det går an å spørre før man gir bort potta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå