Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Er så tørst hele tiden. Er det normalt tro?? Kan ikke huske det fra sist,men så glemmer jeg alt om dagen å da;)
Sivalur Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Me too! Bøtter nedpå med vann, kl. er bare 10 og jeg har alt drukket 1 liter vann og en kopp te!! Husker heller ikke fra sist, men tror noe av grunnen til tørsten nå også skyldes at jeg er syk (litt tett i nesen og hoster-hoster-hoster, blir snart gal!) For å holde kvalmen i sjakk spiser jeg i ett sett - når jeg ikke drikker da.. hvordan skal dette ende???
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jeg er sykt tørst ja...... kan heller ikke huske om jeg var sånn de to gangene før....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 her går det i perioder. har noen dager der jeg kan drikke og drikke, men ingenting hjelper. for tiden må alt være iskaldt ellers hjelper det ikke,og smaker ikke godt. he he
♥ DAME Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Helt vanvittig ja. Har nesten mistet matlysten, har ikke lyst på middag. Så her går det egentlig bare i oboy, litervis. Men det er også sikkert fordi jeg har sånn halsbrann, så melk/oboy lindrer veldig. Vann klarer jeg ikke, får bare enda mer halsbrann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå