Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Noen med erfaring på dette? Mine foreldre drar til syden i mars og blir der en mnd. de bor i en bitteliten leilighet. Nå har pappa 80 årsdag mens de er der nede, og jeg lurer litt på å dra nedover med ungene på 1,5 og 6,5 år. Blir i tilfelle å bestille bilett sånn ca noen få dager før også hoppe på flyet å dra! Må jo sørge for å ha pass og sånt klart da. Er gran canaria det er snakk om. Lurer jo litt på å ta med eldstedattern også og hennes to små på 6 mnd og 3 år. Gjør vi det sånn koster det iallfall ikke en formue å dra! Har liksom ikke lyst å bruke opp HELE feriebudsjettet på 1 uke i varmere strøk! Gubben kan ikke være med da pga brøyting og fjøsstell! Vil gjerne ha inspill og tips. Har aldri vært i syden med små barn! Var engagn i Hellas, Halkidiki (i 1986!!) Og i Egypt, Hurgada i 1996. Det er min erfaring med sydenliv! Begge gangene var vi kun voksne som dro.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Reiste til Gran Canaria i 2003 med to barn, uspesifisert. Vi var kjempeheldige og havnet på Monte Feliz, et 4* flott hotell i barnevennlig område. Men det kan jo slå den andre veien også... Hadde gjerne tatt sjansen igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå