Gå til innhold

Når pakker dere sykhusbagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 og annengangs.... Har begynt å stelle istand litt til småen her hjemme, greit å ha ting i orden og så er det kos å drive å ordne litt:)

Men sykhusbagen har jeg ikke tenkt på ennå, når pakker dere den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i 33+3 og begynner smått idag:)) Tenkte at denne gangen skal bagen være klar!føde 2 uker før forrige gang og alt ble gjort i all hast!Vet jo aldri:)

Skrevet

Pakket det meste mandag (38+1) Mangler fotsatt en topp, sokker og bh, pluss papirene.. Skal ta det denne uke, før jeg blir 39 uker skal den være ferdig.

Skrevet

Er også annengangs. Tar det når jeg går ut i perm, da det er realistisk at jeg kan komme til å føde når som helst. Ellers tror jeg denne bagen blir halvparten så full som sist da jeg hadde masse vyer for hva jeg skulle trenge under og etter fødsel. :-) Har vi med tannbørste, amme- BH og -innlegg er mye gjort!

Skrevet

er 34+1 i dag, og begynte så vidt i går.

Pakket ned klærne til babyen, kosedressen jeg har kjøpt meg og de nye tøfflene, men mangler en del ting.

Sist pakket jeg ikke før uke 37+, men håper på å føde før denne gangen da babyen ligger 2 uker forran skjema på str.

Skrevet

Hei er i uke 33 og har begynt å gjøre klart til bebisen her hjemme, har funnet fram en koffert og startet på en liste over hva jeg skal ha i den. Jeg er en planlegger-person, så jeg er litt avhengig av å ha ting på plass:) Jeg blir stressa hvis det er noe som mangler,så jeg er alltid tidlig ute;)

Skrevet

tenkte jeg skulle begynne å pakke den så smått nå jeg :) Er straks i uke 36 så det er ikke mange dagene igjen til termin gitt!

Uff.. eneste er at jeg nesten synes at den den blir for full. Hater å dra med meg mer enn det jeg trenger. Får vel revurdere litt når ting kommer oppi :)

Skrevet

jeg er 4 gangs:) jeg begynte så smått å pakke i uke 32!!!hehe men har ompakket den en del ganger. Grunnen til at jeg pakket den er fordi jeg liker å ha ting klart,er så masse som skjer,og greit å vite at den står der å venter+ fødte i uke 36+4 forrige gang...så har liksom bare gått å ventet.. min egen termin var for 2 dager diden,men ul terminen er om 9 dager,mangler bare tann børste,kamera + papirene så drar jeg;)hehe

Skrevet

Så godt å høre at dere liker å være i god tid dere også:)

Er også en planleggerperson, liker å ha ting i orden rundt meg.. verste jeg vet er å gjøre ting i siste liten.... Må være forferdelig å dra i vei til sykehuset uten å ha pakket klart, da tror jeg at jeg hadde vært så stressa og ikke fått med meg mer enn halvparten av det jeg trenger:)

Da er jeg ikke helt hysterisk om jeg begynner å pakke litt, er veldig deilig å være forberedt:)

Skrevet

Hadde termin i går, så får vel snart pakke den berømte bagen :)

Skrevet

Her er det to uker og en dag igjen til termin, og har enda ikke pakka sykehusbagen.. men har jo tenkt litt på hva den skal inneholde, og har vaska både ammebh og ammeinnleggene osv, så skal pakke i løpet av de nærmeste dagene.. greit å ha det klart..

Skrevet

Begynt så smått med denne bagen, er i uke 31. Har tross alt 10 mil til sykehus så det er ikke bare en liten svipp-tur hjem dersom noe e glemt. Er dessuten 3- gangsfødende og alt kan skje...

Så langt er det bare noen klær til meg, bind, og ammeinnlegg som er på plass. Hentesett har jeg ikke funnet ennå:)

Skrevet

Uke 39. Er visst sent ute i forhold til andre, ser jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...