cocochin med to små Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Mitt eldste barn var også slik som baby, spiste og spiste.. gikk veldig opp i vekt og var en veldig tjukk baby. Nå er nr 2 bare noen uker gammel, så skal være forsiktig med å si hvordan hun er enda, men hun viser den samme umetteligheten.. Jeg ammer og ammer, hun sover aldri mer enn 1,5 time i strekk uansett hvor mye hun får. På kvelden og natta henger hun i puppen konstant. Jeg pumper meg og har tilsynelatende mer enn nok melk - hun har gått veldig opp i vekt de første ukene. Jeg ga henne utpumpet melk på flaske, 100 ml, i går på kveldstid i tillegg til at jeg ammet, hun sluker alt men viser ikke tegn på å bli skikkelig mett slik at hun kan sove mer enn 1 times tid. Hun tar smokk, men viser tydelig når hun ikke vil ha den men puppen i stedet. Noen som har erfaring eller tips? Kanskje det går seg til, men med min eldste gikk det seg aldri til.. han hang i puppen og sov ekstremt dårlig i over ett år. Jeg vurderer mme-tillegg på kveldstid, men syns det er litt tidlig å gi opp fullammingen? vet ikke helt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå