GoodFeeling Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg har drømt det et par ganger , men jeg var nok ikke gravid nei.
Gjest Dina:-) Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Drømt mange ganger, ikke vært gravid.. Drømmer det hver natt nå men jeg vet ikke..
*LillaMeg* Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 I drømmen så fikk jeg en test med plusstegn, så ringte jeg til samboer som ble kjempeglad.. Ikke skjedd.. Men dette var en CB test.. Til nå har jeg kun testet med strimmeler.. *kanskje ta et hint.. * Er ikke gravid. Har og drømt at jeg fødte.. :s Og at samboer kom for sendt ttil fødslen, men jeg hadde tlf kontakt med han da. Håper ikke jeg er sanndrømt.
Små Einsteins Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Ja har drømt det flere ganger og den siste gangen føltes det veldig virkelig.Fikk to sterke streker med engang og var så glad og stolt, husker jeg fortalte det til et par venninner og var sååå glad.Var ikke gravid noen av gangene.
*SamSung* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg drømte at det var en CB test. Helt tydelig kryss. Haha:) Jeg skal teste i morgen, men har en dårlig feeiling. Menssmerter Men les på her http://www.droemmetydning.com/ under Gravid
MillyMy Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 drømte hær i forje uka at æ fikk en posetiv test. ble så glad i drømmen, så fortalte venninnan mine å typen. Å når æ sku vise graviditets testen til typen. så sto det falsk alarm på den Så jaaa
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 I september kom ikke mensen og jeg tok en g-test - negativ. Etter et par dager begynte blødningene, og jeg trodde at det var mensen. Disse blødningene var svakere og uten smerter, så fikk vel en mistanke om at noe ikke stemte. Drømte ei natt at jeg tok en g-test som viste to streker, hadde en test liggende og tok en test morgenen etter drømmen - positv. :-) Graviditeten endte i en sa, men vi prøver videre og jeg venter på neste drøm ... ;-)
klar for 3? Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Drømte i natt at det kom fram en tydelig strek og at jeg ble kjempeglad. Men da jeg skulle vise den til legen (av en eller annen grunn) var den blitt negativ igjen. Måtte selvfølgelig teste i dag morges, men den var selvsagt negativ.
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Ikke bare det, drømte jeg fikk ei jente i natt, er ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå