Gå til innhold

Ikke bare mensmurring, men ganske vondt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker ikke å ha noe særlig mens smerter før mensen. I dag har murringene blitt verre, og faktisk ganske vonde.. Er det vanlig om man er gravid? Var helt sikker på at jeg var gravid..., har vært det siden 4 dager etter EL, men nå daler håpet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.akkurat d samme med meg..... har hatt noe forferdelig me murringer og somme ganger ganske vont, ikke likens slik e har hatt tidligere. hadde d over en uke , slutta for et par dager siden..... i dag har e IKM men ingen tanterød har dukket opp. hadde negativ test i går....men lev i håpet.

Skrevet

Jeg tok en negativ test i dag... Tenkte at det MÅ bare være positivt siden tr ikke dukker opp... Har IKM om et par dager, så jeg lever også i håpet;)) Legen sier at det kan ta noen dager etter IKM før hcg nivået er høyt nok til at det slår ut på en test. Merkelige greier..., men vil heller at den fordømte mensen skal komme enn å leve i håpet om det ikker er noe håp... Man blir helt skrullete av dette!!!

Dette er vår første mnd uten prevensjon, så lover meg selv å ikke fortsette som jeg har gjort denne mnd om mensen kommer. Dette er slitsomt!!!

Skrevet

Jeg har også skikkelige murringer om dagen, men venter ikke tr før om 6 dager. Har murret litt i et par dager allerede, men det tar deg jo bare opp for hver dag! Tror ikke det klaffet denne måneden, pga lite sex og visste ikke helt når jeg hadde EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...