Gå til innhold

Ang omgangssyken , 2 spørsmål ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dersom jeg og mannen har kastet opp, men mini kun har hatt noen flere bæsje bleier enn vanlig. er han da frisk nok til å gå i bhg.?

Eller har han også omgangsyken?

2 noen gode tips på hva man kan spise? jeg kastet ikke opp i går, men har femdeles null matlyst. whatsoever. Men trenger føde... har ikke spist på 3 dager nå.

Håper på svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hvis dere har hatt oppkast og ikke mini, ville jeg nok sendt h*n i bhg. Vil ikke si at h*n har omgangssyken selv om h*n har flere bæsjebleier enn normalt. Det kan være tilfeldig.

2. Ristet loff er jo godt å starte på med etter en runde med oppkast.

Skrevet

Her har både vesla og jeg hatt det, dvs vi skjønte ikke at vesla hadde hatt det da hun bare hadde masse løse bæsjebleier, men da jeg begynte med både det ene og det andre skjønte vi. Hun ble sendt i barnehagen, hadde ingen feber og bare litt liten matlyst (som sagt så skjønte vi ikke at det var omgangssyken). Jeg derimot ble helt slått ut, og det er jo vanlig at voksne får det litt verre, aner ikke hvorfor.

Jeg begynte med noen druer og litt tomatsuppe i går, det romla bra men det var godt å få i seg noe selv om jeg ikke ville ha mat. I dag blir det suppe og loff, føler jeg er på god vei til å bli frisk. Ellers kan du spise frukt, ris eller kjeks. Ikke noe med fett eller krydder.

God bedring :-)

Skrevet

Har en som kaster ofte opp her og han syns og det er vanskelig å få matlyst igjen, men nå har han funnet ut hva som er best å spise som får matlysten igang igjen.

Begynner med et skrelt raspet eple, så fortsetter han litt seinere med en grønnsaksuppe rett i koppen, så litt brød....og farris blandet med eplemost gir god følelse i magen. Så er han i form igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...