D.Duck Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Heisann Da klarte jeg meg gjennom første trimester, gitt. Har ikke tatt det for gitt at det skulle gå bra for å si det sånn. Men nå begynner jeg å tro at det kan bli noe Er nå 13 uker på vei. Dere andre som er 13 uker, går dere forstatt med de vanlige klærne deres? Jeg gjør, men kjenner at det synger på siste verset der. Har heller ikke fortalt det til de på arb ennå, men de har vel tenkt det eller at jeg har fråtset litt vel mye i jula
endelig mamma:) Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hallo Jeg er 13 uker på vei jeg og. Lurer også på om det er julefettet eller magen som gjør at vekten øker, men de fleste buksene jeg har har passer fortsatt, bare noen som begynte å bli litt trange. Jeg anbefaler deg å si det på jobben, jeg gjorde det på fredag til sjefen, og til en del andre i går. Hjalp veldig, lettere å slippe å skjule noe..Lykke til videre:)
D.Duck Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Tenkte jeg skulle ta et lite oppgjør med klesskapet i dag Jo, sjefen vet det. Henne fortalte jeg det til før resten av familien, faktisk. Det var greit at hun visste og at jeg slapp grue meg til å fortelle det. Anbefaler andre til å gjøre det samme. Også greit at sjefen er informert om man skulle miste. De har jo også taushetsplikt. De andre kollegaene vet ingenting (tror jeg....) og synes vel jeg har blitt litt vel dvask Det er jo det som er med disse ukene her. Man ser heller småfeit ut enn gravid. I alle fall gjør jeg det. Men det får så være!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg kom meg hit jeg også så glad. En del klær som er blitt for trange nå ja. Har bare to bukser jeg kan bruke og har æ sneket litt på HM på gravidbukser der, blir ikke lenge til. MEN. Jeg har iikke lyst å fortelle det på jobb før jeg har vært hos legen og skjekket at alt er bra, og jeg skal til legen neste tirsdag, men så er det "julebord" med jobben på lørdag og ALLE kommer til å spørre om jeg er gravid om jeg ikke drikker. Hadde tenkt å stryke meg av lista, men neida, det var forsent. Har så lyst å droppe det, men må vel bare dra. Lurer på å bare spise middag også si at jeg ikke er i form og dra hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå