Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Ingen som har sagt et pøkk de siste 20 minuttene - da antar jeg at jeg "outstayed" alle sammen. *sukk* Hva skal jeg gjøre nå da, annet enn å fantasere om å denge katten som tror at hvis den bare mjauer høyt nok og lenge nok, så kommer jeg og åpner døra? NEI JEG HAR IKKE TENKT Å ÅPNE DØRA, NEI!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Nei bare glem det, jeg er fortsatt med i konkurransen.. Iallefall 2 minutter til.. ONLINE vil det si Har jeg faktisk klart å bruke 20min på å pløye gjennom og skrive et J**** langt svar til en tråd om pedagogikk, for så å ombestemme meg og ikke poste det likevel? Jaggu bra jeg har nok tid å ta av Katta mi har en bedre filosofi enn din.. Han hopper opp i vinduskarmen, og ramler ned, kommer opp, ramler ned... sånn fortsetter det så lenge jeg sitter i stua.. Forbanna skummelt også, siden jeg er en smuuuule mørkredd, og kvepper til så fort jeg ser en bevegelse i øyekroken.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Men NÅ GÅR JEG OG LEGGER MEG! Er en skam at jeg ikke gjorde det for en time siden :/
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 pøh, jeg er våken enda jeg! Noen som vil ha en pent brukt kløe, billig? Kun benyttet 7 netter av en ilsk 7 mnd gammel jente som strengt tatt ikke trenger den da hun ikke har nok kontroll på armene til å kunne klø seg enda. Om ønskelig kan jeg legge ved et lass med apotekinnkjøpte kremer av ymse slag, for de som liker å smøre tjukt på. Akk ja. Hvem trenger søvn uansett, når man kan bli sparket i hodet av en rasende baby i stedet? Fullgodt alternativ
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Hehe - er det ikke mor det er noe "feil" på så er det ungene :oD Uff sovnet til slutt rundt 4 og sov i samme stilling frem til M våknet aaaaaaltfor tidlig (ca 2 timer senere). Måtte jo være litt streng så det var IKKE lov å stå opp - endte med at hun overtok plassen i senga etter gubben, uten at hun fikk sove av den grunn. Etter ei stund kommer det tynt "jeg vil sove på rommet mitt heller, jeg" og så gikk hun. Det skumle var at hun lukka døra - da har jeg jo null kontroll. Bråvåknet så og føyk ut i gangen bare for å oppdage at hun lå i sin søteste søvn selv om klokka var blitt halv ni! Men siden de må være "inne" i bhg halv ti så måtte hun jo opp. Og gjett hvem som var morragretten og i ørska da stakkar - joda lilleM som hadde sovet siden 19... Dakar. Kviknet til litt på vei til bhg da heldigvis. Jeg derimot har fryktelig lyst å dusje (fikk ny sjampo fra lookfantastic.com i går) og gjøre litt ting, men er jo helt komatøs i hodet så jeg tusler vel opp igjen om en fem minutters tid tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå