Gå til innhold

Spinalhodepine!!! HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på tredje uka etter KS nå... Har fått bloodpatch, men det hjalp ikke... Så nå lever jeg på Fenazonkoffein og andre sm.stillende. Ellers er det eneste som hjelper å legge meg strak ut...Noen som vet råd?

Noen som vet når det kan gå over? er så sliten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg leste overskriften tenkte jeg at jeg skulle nevne bloodpatch, men det har du jo prøvd allerede... Så da kan jeg bare si; Stakkars deg, fikk dette selv etter KS, men bloodpatch funka umiddelbart hos meg. Jeg kunne ikke engang sette meg opp i senga uten at hodet kjentes ut som det skulle revne.. Så jeg kjenner til det med at det eneste en orker er å ligge rett ut...

Håper noen andre har noen gode råd til deg...

Skrevet

Ja fy faen! ALDRI om noen skal få stikke noe i ryggen på meg igjen... Jeg føder gjerne 100 ganger, enn å gå med denne hodepinen..

Men vet du om det går an å prøve bloodpatch på nytt?

Skrevet

Det aner jeg ikke, men det ville jeg sjekka hvis jeg var deg... Det er jo verdt det hvis den forferdelige hodepinen forsvinner, jeg har aldri kjent maken, og fikk jo fiksa det temmelig kjapt. Så hvis du har gått i tre uker skjønner jeg at du er sliten... Jeg var så heldig at jeg fikk blodpropp i lunga også etter KS jeg da, det var heller ikke noe særlig godt... Satt oppreist i sykehussenga i morfinrus i en uke omtrent, da klarte jeg ikke å ligge i det hele tatt... Godt jeg ikke fikk begge deler samtidig, da hade jeg slitt...

Skrevet

Å herregud! Blodpropp faktisk! Det er jo livsfarlig...! Bra det gikk bra da...

Det er så godt at noen har opplevd denne hodepinen og vet hva jeg snakker om... alle bare: Er det ikke bare å ta seg et par paracet?? ingen skjønner hvor vondt det er... føles rett og slett som noen pumper masse luft inn i skallen i påvente om eksplosjon..

ja skal høre med dem om det går ann å prøve på nytt...

Skrevet

Jeg hadde jo flaks, det kan være dødelig.. Den kunne jo også satt seg i hjernen eller hjertet, og da hadde det nok endt verre. Så bortsett fra at jeg ikke får lov til å få flere unger, så har jeg ingen problemer.

Ja jøss, et par paracet gjør jo susen... Kjekt med folk som ikke aner hva de snakker om...

Masse lykke til hvertfall, håper de kan finne en måte å hjelp deg på...

Skrevet

tusen takk :)

Skrevet

Be om å få en bloodpatch til... Det kan gis flere ganger...

Skrevet

Vil bare sende deg min DYPESTE medfølelse, for noe så JÆVLIG vondt som spinahodepine finnes ikke.

Drikk masse, god væskebalanse kan hjelpe.

Jeg drakk Pepsi Max så fikk jeg også i meg koffein.

Det gikk over men fy faen for et mareritt!!!

ALdri noen sinne skal noen stikke meg i ryggen igjen!!!!

Skrevet

Hei..

Jeg fikk spinalhodepine etter epidural ved første fødsel..noe så jææævligt..føler virkelig med deg..

Jeg fikk faktisk blodpatch 3 ganger før de klarte å tette igjen hullet i ryggen, ved siste forsøk måtte jeg ligge helt stille i 24t sånn at blodpatchen fikk tid til å virke..jeg lå på sykehuset i 2 uker etter fødselen, å de sendte meg ikke hjem før jeg var kvitt spinalhodepinen..

Synes det er rart at du ble sendt hjem??

Du bør be om en blodpatch så raskt som mulig, jeg har fått varige men grunnet dette, sliter fortsatt med mye hodepine, og smerter i ryggen der de satt epiduralen og strålinger ned i bena..dette er ikke digg å leve med..

Ved fødsel nr 2 ville jeg ikke ha noe smertestillende, å den fødselen ble virkelig en drømmefødsel i forhold til 1 gang, å så utrolig digg det var å føle seg i form etterpå, nå fikk jeg tatt meg av babyn helt selv..

Må si det hadde mye å si for morsfølelsen og selvtilitten

Lykke lykke til...:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...