Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Samboeren min blir sur hver gang jeg prøver å finne på ting med venner uten han. (en av oss må være hjemme med ungene). Må dere spørre typen om lov til å gå ut??? Føles som om jeg sitter i fengsel.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Nei må ikke spørre om lov, lager stort sett ikke avtaler uten å høre med han om det passer for han først, å han gjør det samme om han skal no. Han oppfordrer meg til å dra mere ut.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Ja selvfølgelig sjekker jeg at han ikke har planer, men han har aldri planer, selv om jeg oppfordrer han til å gå ut. Jeg blir gal av å sitte hjemme, jeg er en veldig sosial person og har mange venner jeg vil finne på ting med, men han forstår ikke det! Har sagt det til han et par ganger, men da blir det syting fordi han tror jeg har funnet en annen mann eller er lei av han... Og jeg blir lei av han av å sitte oppå han hele forbanna dagen, hver dag, hele uka.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Du jeg mente virkelig ikke at du hadde feil altså. Du må da få lov til å gå ut å kose deg, det trenger de fleste. Bare sa hvordan vi har det her =)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Nei jeg trodde ikke det heller! Men ser nå på svaret mitt at det ser litt sånn ut.. sorry! Ja alle har gått av å komme seg ut, det mener jeg også. Nå mener jeg ikke flatfylla hver helg, men det å komme seg bort til en venninne en kveld, og se film eller bare skravle, og la ungene være igjen hjemme. Men det er visst veldig vanskelig for han å forstå
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Hvor ofte er du ute med venninner da?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Nei, her "maser" mannen min på meg at jeg skal komme meg mer ut med venninner og sånt. Han mener jeg blir mer intressant når jeg opplever mer enn unger og bleier,og det har han nok helt rett i. Jeg går i ruge/mammamodus når jeg er gravid og orker ikke bry meg med så mange mennesker.. hehe. Men vi avtaler ikke ting helt uten å høre med den andre først, men jeg må ikke spørre om lov nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå