Gå til innhold

Fyyy F!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den jævla idioten av en samboer tåler ikke avslag på sex!!! Er dritkvalm, på andre dagen på rad og har ikke så veldig lyst (det er flere grunner...). Så da bare sier han før han går å legger seg: Kos deg med dataen da, BITCH. Og er dritsur! Fy flate dette gidder jeg ikke! Jeg nekter å ligge med han for å beholde husfreden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si til han at han øker ikke akurat appetitten din på sex når han sier sånt.

Funker helller mot sin hensikt det gitt.

Skrevet

Umoden dritt,da. Huff. Men enkelte menn er sånn når de ikke får utladningen der.

Jeg ble slått et par ganger når han fikk avslag. Eksen altså. Null forståelse for at jeg var utslitt.

Skrevet

Slått???? Bra han er en eks nå ja!! Har slått meg han her også men det er etter bøttevis med sprit, ikke at det er noen unnskyldning. Møkkamenn!!!

Er utslitt jeg også. Han er hjemme med minsten og jeg jobber, ikke fullt, men det er jeg som gjør omtrent alt hjemme også, selv om det skulle være hans jobb. Dagen hans består av stå opp kl 9, kjøre eldste i bhg, komme hjem. Ligge i sofan foran tvn til klokka 3, da henter han eldste , kommer hjem og spiser middag og så er det på sofaen igjen. Han blir bare feitere og feitere!

Jeg er konstant trøtt og sliten, nå er jeg veldig kvalm og jeg er mye plaget av hodepine, men det driter han i, han skal ha sex uansett. Æsj!'

Oi litt sytete innlegg.

Skrevet

Ja, vi lå i senga, og jeg orket ikke ha sex. Var så dødssliten, og sa nei, og snudde meg bort fra han. Etter noen minutter bokset han meg kjempehardt i ryggen så jeg trodde jeg skulle dø. Brakk ikke noe ribbein, men det gjorde kjempevondt og jeg gråt og gråt.

Var virkelig skuffet og uventet...

Skrevet

Vi hadde forresten 3 unger, og han var kontorrotte. Han gjorde ingenting hjemme, så jeg var virkelig sliten når kvelden kom.

Skrevet

Du må komme deg vekk, hjelper ikke at han er full når han slår der.

Jeg veit det er vanskelig å komme ut av slike forhold, er sikkert enda mere vanskelig når det er barn inni bildet.

Men mest av alt for barnasskyld må du komme deg vekk, de merker kanskje ikke noe nå, men en dag er de store nok til å skjønne. Å kanskje de da lærer at menn har lov til å slå kvinner.

Har selv vært i et forhold hvor mannen ble voldelig når han drakk, så veit hvor vanskelig det er (å det blir som sagt sikkert vanskligere når det er barn i bildet), fordi selvom han er helt dust når han drikker, så er han så fantastisk når han ikke gjørt det. Å alle har jo sine feil å alle andre unnskyldinger man lager for dem.

Skrevet

Noen ganger har man det best alene. Andre ganger kan man gå inn for å prate om problemene, og kansje få de løst. Hjelper det ikke å prate om problemene, må man enten velge å leve sånn- eller ta steget å være alene. Pleier å være igjen en eller annen premie-laks i vannet;-) Ikke finn dere i alt, dere er da vert mer enn å bli hersket med??? LYKKE TIL !!!!

Skrevet

Jeg er seriøst redd for at han kommer til å klikke og slå meg. Eller at han tar ungene i fra meg! Vil at det skal være sånn at han har de annenhver helg og en kveld i uka. Skal han ha de mer er jeg redd det klikker for han, for når han er lei av masing blir han sur og grinete og kjefter ungene huden full!

En gang var han så sint på eldstegutten at han sa han aldri ville se han mer og sprang på dør og ble vekke i flere timer. 4 åringen var helt knust og kjemperedd og jeg brukte resten av kvelden på å trøste han. Herregud hva er det egentlig å si til en 4åring??? Jeg sa etterpå til han at han aldri får si noe sånt til han igjen, for da får han ikke se han mer!

Han drikker heldigvis ikke mer sprit så han har ikke slått på lenge, men det blir alltid krangling når vi er på fest fordi jeg ikke sitter pent og smiler ved hans side og er enig i alt han sier. Dust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...